Al Bİ TEKME DE BENDEN!

-Çok kötü görünüyosunuz. Heryeriniz sargılı kaza mı geçirdiniz. 

-Hayır. Hepsi ayrı zamanda oldu.

-Yaa!  Ayıp olmazzsa merak ettim de kafanıza ne oldu?

-Lastikçi patlattı. 

-Nasıl oldu?

-Geçenlerde yola dikili çiviler gördüm. Hepsini söktüm. Meğerse çivileri Lastikçi dikmiş. Patlayan lastikleri tamir edip çok para kazanıyomuş. Benim söktüğümü öğrenince levyeyi kafama geçirdi.

-Off çok kötü olmuş ya. Peki Gözünüze ne oldu?

-Camcı şişirdi. Bir hafta önce Sapanıyla mahallenin camlarını kırmaya çalışan bir çocuk gördüm. Engel oldum. Meğer camcının çırağıymış. Camcı kırılan camları onararak köşeyi dönüyormuş. Beni duymuş. Bir taş da gözüme attırdı.

-Deme yaa. Ya bacağınızdaki yara?

-Silah tüccarı vurdurdu.

-Anlatır mısın?

-Bi kitap yazdım okuyanlar din baskısına ve ırkçılığa karşı barışı ve özgürlüğü savunmaya başladı. Savaş çıkarmak zorlaştı. İnsan ölümlari azaldı. Silah satışı durdu. Silah tüccarları da beni vurdurdu.

-Peki üstün başın neden kirlendi?

-Sendikacılar çamur attı. İşçileri örgütledim. Direnişe başladılar. Meğer Sendikacılar direniş görüntüsü vererek işçileri engelliyormuş. Duymuşlar benim örgütlediğimi. Her türlü çamuru attılar.

-Neden Öksürüyorsun?

-Eczacı zehirledi. Kasabadaki herkes grip olmuş bi türlü iyileşemiyorlarmış. Anneannemin tarifini önerdim. Herkes iyileşti. Megerse Eczacı onlara geçici iyileşme sağlayan bir ilaç satıp zenginleşirmiş. Duymuş tarifimi. Çayıma zehir koydurmuş.

-Popona ne oldu? 

-Cahiller tekmeledi. Camcı, lastikçi, silahçı, sendikacı, eczacı birleşip cahilleri örgütlemiş. "Vatan haini" diye tekme tokat saldırdılar.

-Senin adın neydi bilader?

-Adım "Doğru".

-Beni iyi dinle Doğru bey. Az bile yapmışlar! Nasıl yaşayacağımızı sen mi ögreteceksin ulan! Al bi tekme de benden!


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Nasıl Yapmalı'yı Nasıl Vermeli

KÖR TESTERE

İŞİMİ GERİ İSTİYORUM YAV!