Faşist Provakasyon

Bu gün faşist provakasyona uğradım. Elimde gitarım üstümde KESK in "işimi ekmeğimi istiyorum" önlüğü ağzımda "Bodrum meydanında oturuyorum yitirdiğim öğrencilerimi aman aranıyorum" türküsü vardı. Bir dörtlük okudum  okumadım yanıma bir motosiklet yanaştı. Kızgın kırkbeş yaşlarında tamirci olduğu belli olan biri bağıra çağıra konuşuyordu. Kalk git burdan dedi. Kalkmadım.ihraç mısın sen nereden ihraç oldun! Kalk git buradan! İşini istiyosan mahkemeye başvur! Diyordu. Ben de ona cevap verdim. Konuşurken bir ara yanıma oturdu. Yine kalktı. Çevremde gezindi. Her an saldiracak gibi hareketler yaptı. Yaklaşık iki üç dakika sürdü. Sonra resmi Polisler geldi beni ceza yazmaya götürdüler. Onu da serbest bıraktılar. Onu neden serbest bıraktınız dedim. Uzaklaştırdık ya dediler. Polislere bu işte polisin parmağı vardır dedim. Haberimiz yok dediler gizlinin de gizlisi var dedim. Ülkemizde  faşist saldırıya uğramanın da cezası var elbet. Kabahatlerden 227 lira para cezası kestiler. Param olunca öderim. Şimdi polisler merakla bekliyordur.  Bakalım direnişi bırakacak mıyım? Sanıyorum ki bırakmam çünkü bu ülkenin en korkak kişisi benim. Korkudan faşizmin ülkeme yerleşmesine engel olmaya devam edeceğim. Gün batımına doğru Bodrum meydanında olagan dışı bir durum görürseniz. Ben ordayimdir. Yoksam ya gözaltindayim ya da Anakarada Yükseldeyim. Sağolsun Ankara polisi kalacak yer sağlıyor. Yüksel de Malatya da Düzce de İstanbul da İzmir de Diyarbakır da  direnenlere selam olsun.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Nasıl Yapmalı'yı Nasıl Vermeli

KÖR TESTERE

İŞİMİ GERİ İSTİYORUM YAV!