Vuelta a los estudiantes de mi datos de empleo!

"Vuelta a los estudiantes de mi datos de empleo!

" İspanyolca. Estudiantes student demek. Yani öğrenci İle ilgili bi sözcük. Polise de böyle anlattı Engin.  Bu gün gecen dönem Aydin Eğitim Sen Şube başkanı  Ali Gün ve Bodrum dan Levent Öncel desteğe geldiler. Karanlığa doğru bir  polis çıktı ortaya. Engin in fotoğrafını çekerken Engin zafer işareti yapıp gülümsedi. Polis kızdı. Seni çekmiyorum yazıyı çeki yorum dedi. Sonra Engin i yürüyerek Kalenin yanindaki güvenlik büroya götürdü. Engin hiç direnmedi.
Büroda ayakta beklettiler.
Polis: google çeviriden mi yazdin? Yoksa İspanyol bir arkadaşın mi var?
Engin: Google dan.
Polis: Ama çeviri her defasinda farklı oluyor.
Engin: Evet de ortadaki Estudiantes ten anlaşılıyor.
Hastaneye götürmek istemediler. Ceza kağıdını verdiler. Alırken
Engin: sanık hakları gereği hastaneye götürmeniz gerekiyor. Belki bana işkence yaparsiniz ve kimse bilmez
Polisler: biz hiç sana kötü davrandik mı?
Engin: Mahmut tokat attı.
Polis: Peki ya ben.
Engin: Sen de herkesin içinde terörist dedin. Peki ya ben size kötü davrandım mı? Bir kere bile direnmediğimi biliyorsunuz.
Sessizlik oldu.
Polis: İstersen götürelim dedi.
Engin: Bu günlük istemiyorum ama daha sonraki günlerde götürün.
Diyerek ayrıldı.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Nasıl Yapmalı'yı Nasıl Vermeli

KÖR TESTERE

İŞİMİ GERİ İSTİYORUM YAV!