Kaçacak Olsak Direnir miyiz?

Emirle suç işleyenler bizi araca tıkma işini aceleyle yapıyor. Akşam maç mı var, dizi mi var bilmem. Bu akşamki  işimizi istemede, Alev' i karga Tulumba araca attıklarını görünce beni götürenlere "Aceleye gerek yok. Kaçmayacağız" dedim. Kaçacak olsak pankart açıp üstlerine yürür müyüz? Biraz sakinleştiler sanki. Ama Alev' in bir tutam saçını yolmuşlar. Alev' in  Nazan' ın, Gülnaz' ın, Nuriye' nin, Acun' un, Nazife' nin, Selvi' nin, Nursel' in bir tutam saçını kaybetmek bir ormanı kaybetmek kadar acıdır. Sanırım araca kendim yürüdüğüm için az zarar görüyorum. Acun hocam gözaltı aracında ülkenin durumuna uygun güzel bi hikaye anlattı. Alttaki videoyu izleyin lütfen. Direnenler halkın, kirletilmiş pencerelerini siliyor. Hastanede kendi aramızda konuşurken kadın doktorun biri yanımızdan geçti. Acun hocam, sessizce "Bizi şikayet eden doktor buydu" dedi. Doktor duymuş olacak " Evet o bendim. Ayağıma sıkarsınız bi ara" dedi. Çok moralimiz bozuldu. Acun Doktora yaklaşıp."Sen bizi ne sanıyorsun. Bizler onurumuzla direniyoruz. İşinden olmayasın diye seni şikayet etmedik" dedi. Ben de biz öğretmeniz işimizi istiyoruz." Dedim. Doktor daha önceki bir muayenede istanbul protokolüne uymamış. Protokole göre muayene odasına polis giremez ve kapı kapalı olmalı. Böylelikle özgürce rapor yazabilir. Fakat o içeri polis almış ve ikaz edilince de "Benim can güvenliğim ne olacak" deyip, güvenlik düğmesine basmış. Anlaşılan direnişçileri tanımıyor yada onur duygusunu hiç öğrenmemiş. Belki de bu korkaklığı ile kim bilir kaç masum çalışanı fetöcü olarak ihbar etmiştir. Korkan insandan korkuyorum.

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10156949568169357&id=556459356

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Nasıl Yapmalı'yı Nasıl Vermeli

KÖR TESTERE

İŞİMİ GERİ İSTİYORUM YAV!