Alicengiz Bozuldu

Nursel ve Selvi öğretmenlerin Bakırköy Özgürlük Meydanına 100 metre yaklaşmama yasağı vardi. İki yıldır işlerine döndürülmedikleri için yasağa rağmen çıktılar. Tutuklanma ihtimali yüksekti. Ben de İstanbula gelimişken destek olacaktım. Daha önceleri de desteğe geldim. Bakırköy adaletsiz cezalandırmada çok verimli. Destek olunca mahkemesi oluyor. Mahkemeye gelmişken bidaha destek oluyorum. Bidaha mahkemesi oluyor. Gelmişken bi daha...böyle sürüp gidiyor. O gün benim de tutuklanma ihtimalim vardı. Beraat ettiğimiz mahkemelerin kararlarını da dövize yapıştırıp çıktık.  Duygusal bir konuşma yaptık. Halk ilgiliydi. Normalde bir gece gözaltı yapıp ertesi gün savciya çıkarıyorlar. Dün gözaltında tutmadilar çabucak savcıya çıkarmaya çalıştılar. Avukat gecikti. Geldiğinde mesai bitmişti. Adliyeye getirdiklerinde bizi çağırtan savci eve gitmişti. Karar verme işi nöbetçi savcı ya kaldı. O da adli kontrole sevk etti. Polislerin morali bozuldu. Meğer gündüz  savcisı bizi tutuklamaya sevk edecekmiş. Avukatin gecikmesi lehimize oldu. Hakim karşısında üçümüz de mükemmel savunma yaptik avukat da genç ve zeki gelecek vadediyordu. Hakim sıkışmıştı. Adli kontrol vermeden salacağını sandım. Zaten delilerde de kendi adliyesinin beraat kararlarının resmi vardı. Hakim kafasını çok hızlı sağa sola çeviriyordu. Artık emindim lehimize karar verecekti. Sonundaysa 100 metre alana yaklaşmama yasağı koydu. Şok olduk. Imza koymamıştı yurt dişi yasağı da yoktu. Ama bi tarafımız sevinirken öbür tarafimiz üzülüyordu.


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Nasıl Yapmalı'yı Nasıl Vermeli

KÖR TESTERE

İŞİMİ GERİ İSTİYORUM YAV!