Yoldaki Yılan

Geçen hafta araçla köy yolunda giderken bi yılan gördüm. Yılan yolun ortasında kıvrılmış yarı ölü yarı canlı görünüyodu. Yaklaştıkça dikkat kesildim ve dar yolda ezmemek için ortalayarak üstünden geçmeye hazırlanırken birden canlandı hızla olduğu yerde kıvrılmaya başladı. Tekerleklerin yılanı ezmiş olabileceği kaygısıyla kenara çekip motoru durdurdum. Yılana doğru koşmaya başladım. Beni farkedince hızlıca kenara doğru su gibi aktı. Bir buçuk metre uzunluğundaydı. Yaralı değildi. Onu ezmemiş olmanın sevinciyle araca yürürken gördüğüm her yılanı öldüren gençliğimi düşündüm. 

Yorumlar

Adsız dedi ki…
Güzel insan Engin, umarım tüm kötü hatıraların böyle geleceğe bıraktığı ince kaygıları olur. Geçmişin ölüm getiren deneyimleri bugün hayat kurtarnış. Darısı hepimize..
Teşekkür ederim. Yorumunuzu beğendim. Gençliğimde çevremdekilerden saygı görmek için iyi olmayı isterdim. İyi olmak çoğunluğun istediği gibi davranmaktı. Şimdi ise çoğunlukla çoğunluğun yanlışlarını görüyorum.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Nasıl Yapmalı'yı Nasıl Vermeli

KÖR TESTERE

İŞİMİ GERİ İSTİYORUM YAV!