Saraydan Korkup Öcüye Sığınmak.


Rüyamda yanmış bi ormandayım. Her yer kapkara. Soguk bi rüzgar esiyor. Birden Frankeştay' nın yaratığı karşımda dikiliyor. Etrafa bakıyorum aynısından onlarca var. Yavaşça yürümeye başlıyorum. Onlar da takip ediyorlar. Biraz hızlanıyorum bu defa sapık filmindeki katili görüyorum. Onlarda çoğalıyor. Hızlanıyorum. Cinler, eciniler, öcüler de peşime takılıyor. Bi mezarlığa varıyorum ama mezarlardan çıkan zombiler var. Topukluyorum. Vampirler, kurt adamlar cadılar, uzaylı alienlar, predatörler, orklar, troller, sauronlar, sarumanlar,  Frediler hatta katil bebek çaki ve çakinin gelini de peşime takılıyor. İsmini sayamadığım tüm korku karakterleri arkamdayken bir sarayın bahçesine varıyoruz.  Kapıdakiler bağırıyor "Koş koş ha gayret sık dişini! Gel bize katıl bize!" Koşuyorum onlara yaklaştıkça ne göreyim meğer saray Beştepe' ymiş.
 Bi an düşünüyorum nereye koşsam acaba?  Hangisi daha az tehlikeli diye bi hesap yapıyorum ve yaratıkları daha güvenli bulup onlara doğru koşmaya başlıyorum. Koşuyorum koşuyorum fakat bi türlü yaklaşamıyorum canavarlara. Meğerse sarayı görünce onlar da  korkup kaçmaya başlamış. Kanter içindeyken yanağımda bir pati okşamasıyla uyandım. Kedimiz Gölge' ymiş. Bi sorun olduğunu anlamış ve gelmiş. Kurtarıcım bi kedi oldu.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Nasıl Yapmalı'yı Nasıl Vermeli

KÖR TESTERE

İŞİMİ GERİ İSTİYORUM YAV!