Dünlük (Adalati Kaybettim Gördünüz mü?)

 Dün Semih ve Nuriyenin tutuklanmasının 2. günüydü. Savcının akla mantığa sığmayan suçlamaları ile dhkpc örgüt üyeliği gerekçesi ile tutuklandılar. İçişleri Bakanı onları terörist ilan etti. Bakana bakınca giyimi kuşamı yerinde, sakin ve anlaşılır konuşan, halkın dinleyince "ooo bu adam doğruları konuşuyor valla" diyeceği bir algı oluşuyor. Keşke öyle olsaydı. Doğru konuşmuyor. Bu gün Avukatlar internette paylaştı. Adli sicilleri temiz. Suçlamalardan beraat etmişler.
  Mademki adalet yok belki bulurum diyerekten aramaya başladım. Hükümetin yaptırdığı adalet saraylarında olmadığını bildiğimden ya sokaktadır yada halkın vicdanındadır diye düşünüp attım kendimi sokağa. B












aktım bulamıyorum iki büyüteç aldım gelenden geçenden yardım istedim. "adaleti kaybettim gördünüz mü?" diye sordum. Sağolsun çok yardımcı oldular. 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Nasıl Yapmalı'yı Nasıl Vermeli

KÖR TESTERE

İŞİMİ GERİ İSTİYORUM YAV!