Nuriye ve Semih İçin Bir Kuş Çizin

Dünlük yazmıyorum. Çünkü canım yazmak istemiyor. İstemeyince yazarken de okurken de sıkılıyorum. Bu gün resimlerden de anlaşılacağı gibi halkımızın Nuriye ve Semih için bir şeyler çizmesini sağladım. Yaklaşık üç saat kadar kaldım. Polis bu hafta yoktu. Merak ediyorum da sebebini hiç bir zaman öğrenemeyeceğim. Sorarım ama verilecek cevaba inanmak ne mümkün?
 Bu hafta boyunca Antep Ses ten ihraç edilen sağlık emekçisi arkadaşım Murat alanda benimle birlikteydi. Cana yakın iyi bir arkadaş. Gelen geçenler Nuriye ve Semih için bence yılın resmini çizdiler. Orjinali bende. Paha biçilemez. Picaso değil halkaso tablosu. yaklaşık üç saat sonra hava kararınca tabloyu yerden kaldırırken yüzü tanıdık biri geldi kucağında şirin bir kız bebek ile. Ona anlattım. Arkadaşlarımın suçsuz yere tutuklandığını. Bakanın, onlar hakkındaki terörist ithamının avukatların sicil raporlarını paylaşması ile boşa çıktığını. Kendiminde "parmağımla gösrerek" şuradaki okuldan yaklaşık altı ay önce hiçbir yargılama yapılmadan ve gerekçe gösterilmeden atıldığımı. Sonra kendisini bir yerden hatırladığımı söyledim. Ben cumhuriyet savcısıyım dedi. Sonradan hatırladım. Bir defasında yazdığım metindeki "atılan yüzbin kişi" ifadesini Fetö il

























e ilişkili bulup bir gece nezarette kalmamı sağlamıştı. Ertesi gün karşısına çıkartıldığımda da adli konrol istemiyle hakime sevk etmişti. Hakim de zaten adli kontrolün var bari yurt dışı yasağı koyalım demişti. Artık yurt dışı yasağımda olmuştu. Savcının ziyareti benim için iyi mi kötü mü zaman gösterecek.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Nasıl Yapmalı'yı Nasıl Vermeli

KÖR TESTERE

İŞİMİ GERİ İSTİYORUM YAV!