Resmi Boyar mısınız?

Nuriye, Semih ve Acun' un birlikte mutlu bir fotoğrafını özel bir program ile boyama sayfasına dönüştürdüm. Alana yapıştırdım. Gençler çabucak boyadılar. Onlar boyarken ben anlattım. Bazıları benim okulumdan mezun olanlardı.
İlgiyle dinlediler. Bu haksızlığı unutmayacaklar. Basın yoktu. Olsundu. Gençlerin ilgisi yeter. Bir buçuk saat sonra mübarekler geldi. "Kaldır" dediler çocuklar bitirmek üzereyken.  Beni götürmeyeceklerdi. Onlara " Bitmek üzere  olduğunu söyledim." beklediler. Çocuklar da ben de gayet sakindik. Polislerde öyle.
Toplarken polisin birine "siz de bir köşeyi boyar mısınız dedim." Neden?" dedi yaşı büyük olan. "Yıllar sonra iyi niyetli olduğunuzu ve beni kırmayarak boyadığınızı bu resme bakıp anlatıcam." dedim. "İyi niyetli olduğumuzu biliyorsun zaten. Yardım ve yataklıktan ceza almayalım." dedi. Topladım eve geldim. Yazarken düşünüyorum da polisler beni tanıyorlar. Ben de onları. Kişilik özelliklerini bile öğrendim. Beni korkutan bir konu var. Şimdilik emirlere karşı gelmeyi gerektirecek bir vicdan muhasabesi yapmak zorunda değiller. Bize bu zulmü yapanlar polislere ateş etmesini emrederse ederler mi? Ya da benden buraya kadar deyip istifa edenler olur mu?







Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Nasıl Yapmalı'yı Nasıl Vermeli

KÖR TESTERE

İŞİMİ GERİ İSTİYORUM YAV!