Adaleti Suyla Yazınca da Ceza Var.


İki üç şu şisesi alıp kapaklarının ortasına özenle delik açtım. Yere tanesi bir metre büyüklüğünde harflerden ADALET yazdım. Okuyanlara ilgilenenlere "Bir tane de siz yazar mısınız? İşte kalem" deyip kapağı delik şişeyi uzatıyorum. Çok güzel yazdılar. Yüksel kameramanım, Ramazan Abi de açıklama yapanımdı. Turistler de yazdılar. İlgi büyüktü. Daha büyük bir şişenin kapağını delerken bir ses "Demek bıçağın var." dedi. Çakımdan bahsediyordu. Başımı kaldırdım polisi gördüm. Moralim bozuldu. Evet. Moralimiz bozuluyor polisi görünce. Yere suyla adalet yazdığım için vicdanı sızlamadan ceza kesecek. Büyük şişeyle yazmak için yöneldiğimde kaptı elimden şişeyi lanlı lunlu konuşan. Şişeyi küp taşlardan birinin yanına koydu. Ceza kesip hastaneye götürdüler. Doktora durumu anlatıp darp yok ama ruh sağlığım bozuk dedim rapora yazdı. Dönüşte alana geldim.  Baktım şişe duruyor Daha büyük harflerle ADALET yazdım. 2007 yılında mezun ettiğim Deniz OKTÜRK ve Cenk ÇAPGIN yanıma geldi. Onları çok seviyorum.





















Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Nasıl Yapmalı'yı Nasıl Vermeli

KÖR TESTERE

İŞİMİ GERİ İSTİYORUM YAV!