Bir Harf Boyar mısınız? "Bodrum Halkını Çok seviyorum."

Cuma günü Alana İçi boş harflerle "İŞİMİ, ÖĞRENCİLERİMİ İSTİYORUM."  yazıp yanına pastel bıraktım üstüne de Bir Harf Boyar mısınız? Yazıp alandan ayrıldım. Ayda bir iki defa böyle bir yazıyı yapıştırıp alandan ayrılıyorum. Gece vakti gidip hala yerinde durduğunu gorüyor, mutlu oluyorum. Ben gittikten sonra Levent Ankara dönüşünü tamamlamış. Alanda harfleri boyayan insanları fotoğraflamış. Halk direnenleri destekliyor. Özellikle Bodrum halkının desteği unutulmaz. Bazen polis beni götürürken oradan geçen Atmış yaşlarında bir kadın polise müdahale ediyor. Bir defasında Çarşı mahallesi ve Umurca Mahallesi muhtarları polise hocamızı götürmeyin o çok değerli bir insandır dediler. Star Ozalit ücret almıyor. Lise kırtasiye ürünlerde büyük indirim yapıyor. Halkımıza minnettarım. Köprü başında kahvehaneye gidiyorum çay ücreti vermeyi başaramıyorum. Alanda okul açma fikrini köprü başındaki pet Shop verdi. Cumhurbaşkanının sözlerini kullanma fikrini Hasan arkadaş verdi. Yanıma gelip ziyaret eden bir çok arkadaşım var. Direnişi halk sahipleniyor.



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Nasıl Yapmalı'yı Nasıl Vermeli

KÖR TESTERE

İŞİMİ GERİ İSTİYORUM YAV!