(Dünlük) İşimi İstiyorum.

Renkli bant ile kocaman harfler yapıp "İşimi İstiyorum." yazdım. Fotoğraflarda da görüldüğü gibi etkileyici. Geçenler çabuk okuyup çabuk tepki veriyor. Kimisi okumak istiyor ama kapitalizm ona hızlıca yapılması gereken işler verdiğinden zamanı yok. Hatta bazan merakı ile acelesi arasında seçim yaparken biraz yavaşlıyor metin uzunsa seçimini acelesinden yana yapıyor. Metin kısa  ve harfler büyükse zaten hızını yavaşlatmadan da okuyabiliyor. Kimisi ise kapitalizmi yenmiş. Nerden mi belli? . En değerli şeyini kaptırmamış. Zamanını kurtarmış bikere. Çevresine ve kendisine zaman ayırabiliyor. Onlar uzun uzun dinliyor, düşünüyor ve konuşuyor. Etkili dedim ya. Mübarekler de etkilenmiş olmalı ki damladılar bir saat içinde.
Kibarca sökmemi istediler.
Kibarca götürecek misiniz dedim. Kibarca sen sök bakarız dediler.
Kibarca olmaz dedim.
Kibarca söktüler.
Aracın kafesine değil arka koltuğuna bindirdiler. Karakolda ceza defteri bitmiş bana yazmaktan. En az kırk sayfasında adım var. Defter aradılar. Ararlarken inşallah bulamazsınız dedim. Emniyetten sayı istediler onbeş dakika sayı alamadılar. " Ne sayı alabiliyorsunuz ne defter buluyorsunuz vaz geçin artık" dedim. Sonunda cezayı kestiler. Karakoldan bıraktılar. Ceza kağıdından gemi yaptım yürürken.





Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Nasıl Yapmalı'yı Nasıl Vermeli

KÖR TESTERE

İŞİMİ GERİ İSTİYORUM YAV!