Adalet Arıyorum Gördünüz mü?

"İşimi, Ögrencilerimi İstiyorum." Dövizi iyi de eksik. Üğradığımız haksızlığı en yalın olarak anlatmaya çalışıyoruz. Okuyanlar işten atılan bir öğretmen olduğumuzu anlıyor da hukuksuzca atıldığımızı anlamıyor. Suçlu biri de bu sloganı yazabilir. Bizi yargılamadan attılar diyoruz ya yargılasalar da adalet olmadığına göre sonuç değişmez. Bizi geri döndürseler de AKP üyesi avukatların hakim yapıldığı adil kararlar veren savcı hakimlerin tutuklandığı, ihraç edildiği, baskı altına alınmış, bir hukuk düzeninde yine atarlar. Bu düşünce ile dünkü sloganım Adalet Arıyorum Gördünüz mü'ydü. Ramazan hocam, Levent, Yüksel hocam, Reşat ve Murat desteğe geldiler. İlgi iyiydi. Turistlerden de ilgilenenler oldu. Geçenler kırk senedir arıyorum ben bulamadım diyordu. Bulursam paylaşırım diyenler vardı. Polis gelmedi. Tokattan sonra cumartesi de gelmediler. Pazarları istirahat ediyorum. Gelirseniz bu günlerde 19:00 gibi çıkıyorum.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Nasıl Yapmalı'yı Nasıl Vermeli

KÖR TESTERE

İŞİMİ GERİ İSTİYORUM YAV!